Biblioteket

To jenter hjelper hverandre med lekser.

Åpningstider: kl. 8.10–15.30

Bibliotekar: Marianne Enge

Telefon: 913 06 681

Vår bibliotekar Marianne hjelper deg gjerne med tips både til faglitteratur og skjønnlitteratur. Biblioteket har faglitteratur og skjønnlitteratur, på norsk og engelsk.

Du kan sitte i fred og ro og jobbe med skolearbeid eller kose deg med romaner, dikt eller annen litteratur. Kanskje du har lyst til å lese dagens avis? Vi har to dagsaviser, ei ukeavis og en del tidsskrifter.

Marianne viser deg gjerne A-tekst, en fulltekstbase med aviser og tidsskrifter. I biblioteket har vi fire PC-er og du kan skrive ut til skriveren i oppgangen, utenfor IKT-kontoret. Du må gjerne komme med forslag til innkjøp av filmer eller bøker.

Marianne tar gjerne i mot klasser, eller kommer på klassebesøk for bibliotekopplæring eller bokpresentasjon. Har du behov for veiledning med tanke på oppgaver du jobber med, spør gjerne på biblioteket.

Husk at skolebeviset ditt er lånekort her. Utlånsbetingelsene finner du nederst i menyen på høyre side.

Besøk gjerne bibliotekets egen hjemmeside.

Velkommen til biblioteket!