Fagsafari 25. januar

Maria Grande Aakermann

I stedet for et Åpent Dag-arrangement inviterer Etterstad vgs i samarbeid med Fagsafari Oslo til Fagsafari torsdag 25. januar.

Fagsafari er et rekrutterings- og profileringsarrangement for yrkesfag som består av to hovedaktiviteter – fagdemonstrasjoner og utstillingsområde. Bedrifter, leverandører, opplæringskontorer, bransjeforeninger og skoler deltar.

Fagsafari Oslo har sendt invitasjon til ungdomssskoler på forhånd. Ungdomsskoler som ønsker å delta med grupper av elever,  melder seg på gjennom Fagsafari Oslo – oslo@fagsafari.no.

Etterstad videregående har flere års erfaring med å gjennomføre dette flotte arrangementet. Målet er å vise ungdom de mange utdanningsmulighetene yrkesfagene gir og å øke søkningen til yrkesfag.

Yrkesfagene har et hav av muligheter!